شرق دانلود

در باره ما
 

به وبلاگ زاهدان دانلود خوش آمدید

 

لينك روزانه
 
سایت خبری سرباز
پرسپولیس قهرمان
مطالب کوتاه جالب
هرچی همه چی
حمل و ترخیص خرده بار از چین
حمل و ترخیص چین
جلو پنجره اسپرت
الوقلیون
براي تبادل لينک ابتدا لينک مارو بانام:  دانلود بازی Push The Box v1.0 – بازی کم حجم و فکری برای PC   در وبلاگ ياسايتتان قراردهيد
 
كد هاي جاوا
 

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 10
بازدید کل : 20286
تعداد مطالب : 109
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1



Alternative content






دانلود بازی Push The Box v1.0 – بازی کم حجم و فکری برای PC

دانلود بازی Push The Box v1.0   بازی کم حجم و فکری برای PC

 

دانلود بازی Push The Box v1.0

 

بازی Push The Box یک بازی کم حجم و جدید در سبک بازی های فکری می باشد. بعد از استقبال خوب این بازی در پلتفرم آندروید حالا برای کامپیوتر منتشر شده است. در بازی Push The Box شما باید با هل دادن موانع سر راه خود خوک را نجات دهید و او را به مسیر خروجی هدایت کنید ! در بازی Push The Box گرگ بد شخصیت اصلی بازی یعنی خوک را اسیر کرده است و شما با برداشتن موانع برای آزادی و نجات خوک تلاش می کنید .

بازی Push The Box دارای گیم پلی اعتیاد اوری می باشد. دربازی  باید سعی کنید طی ۱۰۰ مرحله مختلف و در ۵ chapter مختلف به نجات  خوکها بپردازید و ۲۵ آیتم بازی را آزاد نمایید . شما هم اکنون می توانید بازی Push The Box را به صورت رایگان از سایت پرسین3 دریافت نمایید.

 دانلود بازی در ادامه مطلب.


|

نوشته شده در 14 فروردين 1392برچسب:,

توسط ali| لينك ثابت |


دانلود بازی Road Rash – بازی موتور سواری برای PC

دانلود بازی Road Rash   بازی موتور سواری برای PC

 

دانلود بازی Road Rash

 

بازی Road Rash یک بازی کم حجم و قدیمی ، شاید شما هم از افرادی باشید که ساعتها و روزها سرگرم بازی Road Rash بوده اید ،  بازی موتور سواری با سبکی جدید وارد دنیای بازی های رایانه ای شد و در سال ۱۹۹۶ انقلابی را در صنعت بازیهای کامپیوتری به پا کرد . بی تردید بازی Road Rash پس از گذشت ۱۴ سال از تولید آن ، هنوز هم طرفداران بسیاری دارد .

گرافیک ، صداگذاری در بازی Road Rash متناسب با حجم نرم افزار بسیار عالی طراحی شده و بازی حتی بر روی سیستمها بسیار قدیمی نیز قابل اجرا می باشد . برای کاربران عزیزی که با سبک بازی آشنا نیستند باید عرض کنیم که در بازی شما در مسابقه ی هیجان انگیزی شرکت دارید که بخش هایی از آن در شهر و دیگر مراحل آن در جاده صورت میگیرد .

البته کار شما به این سادگی نیست و در راه موانع بسیاری بر سر راه شما قرار میگیرد که باید آن ها را به سلامت رد کنید ! و در نهایت قهرمانی را کسب کنید . پیشنهاد می کنیم دانلود بازی Road Rash به صورت قابل حمل را از دست ندهید .

دانلود بازی در ادامه مطلب.


|

نوشته شده در 14 فروردين 1392برچسب:,

توسط ali| لينك ثابت |


دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 2 نسخه کم حجم برای PC
دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 2 نسخه کم حجم برای PC

 دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 2 برای PC

 همراه با کرک معتبر نسخه FLT

 نسخه کم حجم BlackBox بازی اضافه شد.

 

انتظارها به پایان رسید و بازی Sniper Ghost Warrior 2 برای PC منتشر شد . بازی اکشن هیجان انگیز و فوق العاده جذاب Sniper Ghost Warrior 2 که توسط کمپانی تازه کار اما قدرتمند City Interactive برای کامپیوتر ، و در مارس سال ۲۰۱۳ تولید شده است . بازی Sniper Ghost Warrior 2 ، برخلاف نسخه ی اول ، بازی پیشرفت فوق العاده ای را داشته و میتوان گفت تیم تولید کننده توانسته اند معایب نسخه ی Ghost Warrior را به کلی رفع کرده اند .

در این نسخه از بازی Sniper Ghost Warrior 2 سلاح ها از کیفیت و کارایی بسیار خوبی برخوردارند و مهم ترین نکته این است که اسلحه ی شما بسیار دقیق تر از قبل خواهد بود و تکان ها و صدای شلیک آن ، بسیار عالی طراحی شده اند . یکی دیگر از نکات مثبت بازی Sniper Ghost Warrior 2 امکان مشاهده ی نمای کلی مراحل ، قبل از انجام ماموریت می باشد . البته در میدان جنگ نیز می توانید از این قابلیت استفاده کنید و نمایی را از حضور دشمنان و ترکیب حرکت آن ها را داشته باشید ، که در نوع خود بی نظیر است .

دانلود بازی در ادامه مطلب.


|

نوشته شده در 14 فروردين 1392برچسب:,

توسط ali| لينك ثابت |


دانلود بازی Army of Two The Devils Cartel برای PS3 با لینک مستقیم

دانلود بازی Army of Two The Devils Cartel برای PS3 با لینک مستقیم

***قابل اجرا بر روی CFW 4.30 – CFW 3.55***

| نسخه کامل و معتبر DUPLEX |

*** برای اولین بار میان سایت های ایرانی ***

بازی اکشن و فوق العاده جذاب Army of Two The Devils Cartel که در استودیو بازیسازی Visceral Games ساخته شده و سپس کمپانی قدرتمند و معروف Electronic Arts آن را برای کنسول PlayStation 3 منتشر نموده است ، ۲ نسخه قبلی این بازی اگر چه در مقایسه با رغبا کمی جا ماند اما در دل هواداران سبک اکشن این بازی به یاد ماند ، EA امسال قصد دارد با نسخه جدید این بازی ناکامی های گذشته های خود را جبران کند هرچند که چند آی پی دیگر نیز EA در اختیار دارد که می تواند روی آنها مانور بیشتری بدهد اما این بازی نیز به سبب گیم پلی خوش ساختی که دارد فاکتورهای لازم برای محبوب شدن را در اختیار دارد ، هسته‌ی اصلی Army of Two ، بر پایه‌ی Co-Op استوار است . همیشه Visceral Games حرف‌هایی برای گفتن داشته است و اگر شما از آن دسته افرادی هستید که بازی‌های این استودیو را تجربه کرده‌اید ، مطمئناً منتظر ویژگی‌های منحصر به فرد در The Devil’s Cartel باشید ، گیم پلی گرافیک ، صداگذاری و … تغییرات بسیار زیاد و پیشرفت چشم گیری داشته اند که در مقایسه با ۲ نسخه قبلی یک سر و گردن بالاتر است ، این بازی را می توانید هم اکنون از سایت پرسین3 برای اولین بار میان سایت های ایرانی به صورت رایگان و با لینک مستقیم دانلود نمایید

دانلود بازی در ادامه مطلب.


|

نوشته شده در 14 فروردين 1392برچسب:,

توسط ali| لينك ثابت |


بازی مبارزه با زامبی ها برای PC

دانلود بازی Zombie Murder   بازی مبارزه با زامبی ها برای PC

دانلود بازی Zombie Murder برای PC

خودتان را برای یک مبارزه جانانه آماده کنید ، بازی Zombie Murder ، یکی از جذاب ترین بازی های اکشن در سبک زامبی کشی ! می باشد که می تواند ساعت ها شما را سرگرم نماید . سازنده ی بازی کمپانی معتبر Falco Software می باشد که با ساخت بازی های همچون Tanks USA نام خود را برسر زبان ها انداخت و حالا با ساخت بازی Zombie Murder Hell Arrives می خواهد خود را بیش از پیش معرفی نماید .

داستان بازی Zombie Murder ، مانند دیگر بازی های مبارزه با زامبی ها ، به تسخیر دنیا توسط زامبی ها می پردازد و شما به عنوان ناجی دنیا ! باید تمامی آن ها را از بین ببرید . اما در این راه شما تنها نیستید ، در بازی Zombie Murder ، شما ۲ ربات حرفه ای در کنار خود دارید که با آن ها می توانید به پاک سازی دنیا از دست زامبی ها بپردازید . گرافیک بازی Zombie Murder خوب کار شده و صدا گذاری نیز زیباست ، حجم کم بازی نیز یکی از نکات مثبت آن است که باعث می شود کاربران بیشتری به آن دسترسی داشته باشند . شما هم اکنون می توانید بازی Zombie Murder را از سایت پرسین3 دریافت نمایید.

دانلود بازی در ادامه مطلب.


|

نوشته شده در 14 فروردين 1392برچسب:,

توسط ali| لينك ثابت |


دانلود بازی X-Men vs Street Fighter بازی کم حجم مبارزات خیابانی برای PC

دانلود بازی X Men vs Street Fighter بازی کم حجم مبارزات خیابانی برای PC

 

دانلود بازی X-Men vs Street Fighter برای PC 

 

امروز برای شما کاربران عزیز یاس دانلود که به بازی های اکشن و مبارزه ای علاقه دارید ، دانلود بازی X-Men vs Street Fighter برای PC را آماده کرده ایم. این بازی زیبا ، یکی از پرطرفدار ترین بازی های سبک مبارزه ای بوده و هست ، و مانند بازی های شناخته شده ای همچون تیکن ، در صدر جدول فروش بازی های اکشن و مبارزه ای قرار دارند . در بازی X-Men vs Street Fighter ، شما می توانید به همراه دوستان خود ، بازی را در حالت مولتی پلیر دنبال کنید و از آن بیشتر لذت ببرید .

بازی X-Men vs Street Fighter بازی جذابی است که در آن می توانید شخصیت های مختلف و متنوعی را که دوست دارید انتخاب کنید و با رقیبان خود یک مبارزه ای حرفه ای را به وجود آورید . هر کدام از شخصیت های بازی دارای قدرت ها و ضربات منحصر به فرد هستند و می توانند کارهای فوق العاده ای انجام دهند . شما هم اکنون می توانید بازی X-Men vs Street Fighter بازی فوق العاده کم حجم و با گیم پلی اعتیاد آور رو از سایت  پرسین3 دریافت نمایید.


|

نوشته شده در 14 فروردين 1392برچسب:,

توسط ali| لينك ثابت |


دانلود بازی Post Apocalyptic Mayhem – بازی ماشین جنگی برای PC

دانلود بازی Post Apocalyptic Mayhem   بازی ماشین جنگی برای PC

 

دانلود بازی Post Apocalyptic Mayhem

 

فکر نمی کنم کاربرانی که به بازی های رایانه ای علاقه دارند ، بازی های ماشین جنگی را ندیده و یا اسم آن را نشنیده باشند . بازی Post Apocalyptic Mayhem  که به بازی ماشین جنگی مشهور شده است یکی از جذاب ترین بازی های سبک مسابقه ای است که برای کامپیوتر تولید شده است . بازی Post Apocalyptic Mayhem در میان تمامی بازی خورهای سراسر جهان محبوبیت خاصی دارد ، نمی توان کسی را پیدا کرد که از تجربه ی این بازی لذت نبرده باشد .

بازی ماشین جنگی محصول سال ۲۰۱۱ می باشد که حجم مناسبی نسبت به گرافیک خود دارد . مراحل بازی فوق العاده مهیج طراحی شده اند و این یکی از نکات مثبت بازی می باشد . در بازی Post Apocalyptic Mayhem شما می توانید با سلاح های مختلف و جالبی که در اختیار دارید ، اتومبیل خود را آماده ی یک نبرد خیابانی بزرگ کنید ، نکته ی مثبت دیگر بازی کنترل روان و زیبای اتومبیل ها در بازی است که حس جالبی را به شما خواهد داد . شما هم اکنون می توانید بازی Post Apocalyptic Mayhem را با لینک مستقیم از سایت پرسین 3 دریافت نمایید.


|

نوشته شده در 14 فروردين 1392برچسب:,

توسط ali| لينك ثابت |


دانلود بازی Stronghold 3 – بازی جنگهای صلیبی ۳ برای PC

دانلود بازی Stronghold 3   بازی جنگهای صلیبی 3 برای PC

 

دانلود بازی Stronghold 3 برای PC

دانلود بازی جنگهای صلیبی ۳

 

آماده ی یک نبرد تمام عیار باشید ، نیروهای خود را تجهیز کنید و ابزار نظامی را آماده کنید و شاهد یک جنگ تمام عیار در بازی Stronghold 3 باشید . بازی جنگهای صلیبی ، بازی نیست که کسی آن را تجربه و یا حداقل اسم آن را نشنیده باشد . بازی Stronghold 3 یک بازی استراتژیک  فوق العاده جذاب و اعتیاد آور است که توسط کمپانی معتبر FireFly Studios تولید شده است و یکی از پرفروش ترین بازی های سبک استراتژیک در سراسر جهان می باشد .

بازی نسبت به نسخه های قبلی پیشرفت فوق العاده ای کرده است ، تجهیزات جنگی به روز شده و گرافیک بازی دیدنی تر از قبل طراحی شده است ، صداگذاری نیز زیباتر و حرفه ای تر از قبل تولید شده است . داستان این نسخه از بازی جنگهای صلیبی ۳ به کاراکترهای قبلی این سری مربوط می شود ، جایی که The Wolf در گوشه ای از این سرزمین به جمع آوری سلاح و سرباز مشغول است و خود را برای یک نبرد جانانه برای باز پس گیری پادشاهی از دست رفته اش ، آماده میکند .

گیم پلی بازی Stronghold 3 هنوز هم جذاب و است و می تواند شما را ساعت ها سرگرم نماید . می توانید سربازان خود را در میان دیوارها و قلعه های بلندی مخفی کنید تا در زمان نیاز دشمن را قافلگیر کرده و از خود دفاع کنید ، فراموش نکنید که برای مردم سرزمین تحت حکومت خود باید خانه ، کار و حتی تفریحات مختلفی را فراهم کنید تا همه چیز خوب پیش برود . بازی Stronghold 3 را میتوانید به صورت آنلاین نیز با دوستان خود بازی کنید و از آن لذت ببرید . شما هم اکنون می توانید بازی Stronghold 3 – بازی جنگ های صلیبی3 برای PC را از سایت پرسین3 دریافت نمایید.

دانلود بازی در ادامه مطلب.


|

نوشته شده در 14 فروردين 1392برچسب:,

توسط ali| لينك ثابت |


دانلود بازی Winning Eleven 3 – بازی فیفا ۹۹ پلی استیشن با حجم کم برای PC

دانلود بازی Winning Eleven 3   بازی فیفا 99 پلی استیشن با حجم کم برای PC

 

دانلود بازی Winning Eleven 3 

دانلود بازی فیفا ۹۹ پلی استیشن سونی با حجم کم برای کامپیوتر

 

امروز می خواهیم دوست داران بازی های ورزشی را غافلگیر کنیم ، آن هم با فوق العاده جذابی که محال است اگر کسی اهل بازی های ورزشی در سبک فوتبال باشد و آن را به خاطر نیاورد . بله درست حدس زدید ! بازی Winning Eleven 3 یا همان بازی فیفا ۹۹ معروف دوران کودکی ما . بازی Winning Eleven 3 یکی از پرافتخار ترین بازی های کنسول محبوب سونی ( پلی استیشن ۱ ) بود است . در کشور ما نیز ، بازی فیفا ۹۹ پلی استیشن ، یکی از تفریحات همیشگی و لذت بخش کودکان و نوجوانان و حتی بزرگسالان به حساب می آمد .

 

شرکت کونامی با ساخت این نسخه از سری بازی های Winning Eleven ، موفق شد خود را به یک تولید کننده ی حرفه ای ، در صنعت بازی های رایانه ای تبدیل کند . فروش میلیونی این بازی باعث شد تا همین امروز نیز نسخه های سری Winning Eleven جزء پرفروش ترین بازی های رایانه ای و کنسول ها باشند . بازی Winning Eleven 3 فیفا ۹۹ گرافیک فوق العاده ای ندارد ، اما آن قدر گیم پلی قدرتمندی دارد که تبدیل به بازی اعتیاد آوری شده ، ویژگی های بازیکن ها شاخص سال های نه چندان دور فوتبال جهان ، در این بازی به زیبای به نمایش در آمده است ، ویژگی های همچون سرعت بالای روبرتو کارلوس ، ضربات سر زیبای باتیستوتا و دریبل های جانانه ی اورتگا ، از جمله ی ویژگی های بازی فیفا ۹۹ هستند . شما هم اکنون می توانید بازی Winning Eleven 3 – بازی فیفا ۹۹ پلی استیشن برای کامپیوتر را از پرسین3 دریافت نمایید.

دانلود بازی در ادامه مطلب.

|

نوشته شده در 14 فروردين 1392برچسب:,

توسط ali| لينك ثابت |


دانلود بازی Desperados – بازی دسپرادوس برای PC

 دانلود بازی Desperados   بازی دسپرادوس برای PC

 دانلود بازی Desperados Wanted Dead or Alive

دانلود بازی دسپرادوس

بازی Desperados 1  یکی از جذاب ترین بازی های استراتژیک برای کامپیوتر می باشد که طرفداران زیادی نیز دارد. این بازی در سال ۲۰۰۱ توسط شرکت Spell Bound به بازار عرضه شد و بلافاصله فروش بی نظیر خود را شروع کرد . بازی Desperados Desperados Wanted Dead or Alive باعث نوآوری های زیادی در صنعت بازی های رایانه ای و به خصوص در سبک بازی های استراتژیک شده است .

اگر بخواهیم یکی از نکات مثبت بازی Desperados Wanted Dead or Alive را بررسی کنیم ، باید به داستان بازی اشاره کنیم ، جایی که در ابتدا بازی کنترل شخصیت محبوبی را به نام John Cooper به عهده دارید و به مرور زمان و پس از پشت سر گذاشتن مراحل مختلف بر تعداد اعضای گروهتان اضافه می شود ، تا جایی که اعضای تیمتان به ۶ نفر به نامهای John , Sam , Doctor, Kate , Sanchez , Yami خواهند رسید و ماموریت های شما شروع می شود .

دانلود بازی در ادامه مطلب.


|

نوشته شده در 14 فروردين 1392برچسب:,

توسط ali| لينك ثابت |


 

لطفا با نرم افزار flashplayer وارد شوید


|

نوشته شده در سه شنبه 6 فروردين 1392برچسب:,

توسط ali| لينك ثابت |


دانلود بازی Epic Escapes: Dark Seas

سیستم مورد نیاز:

  • Windows 95/98/XP/ME/Vista/7;
  • Processor 800 Mhz or better;
  • RAM: minimum 1024 Mb;
  • DirectX 9.0 or higher;
  • DirectX compatible sound board;
  • Easy game removal through the Windows Control Panel.

منبع : http://corei7.rozblog.com]]>

|

نوشته شده در 9 اسفند 1391برچسب:,

توسط ali| لينك ثابت |


دانلود بازی Motoracing

سیستم مورد نیاز:

  • ویندوز 95/98/ME/XP/Vista/7
  • پردازنده 800MHz
  • رم 1024MB
  • نرم افزار DirectX 9.0 یا بالاتر
  • کارت صدا

 


منبع : http://corei7.rozblog.com]]>

|

نوشته شده در 9 اسفند 1391برچسب:,

توسط ali| لينك ثابت |


ایکاریم - در عصر باستان زندگی کن!

صدای دریا، ساحل شنی سفید رنگ و خورشید! در جزیرۀ کوچکى در بخشی از درياى مديترانه، تمدن باستان شکل می گیرد. با سرپرستی تو دوره ای از ثروت و اکتشاف شروع می شود.

حالا مجانی بازی کن!


منبع : http://corei7.rozblog.com]]>

|

نوشته شده در 9 اسفند 1391برچسب:,

توسط ali| لينك ثابت |


بازی آنلاین گرز

گرز چیست؟

بازی گرز یک بازی استراتژیک رایگان ایرانی است که به وقت زیاد، هزینه و درگیری بیش از حد نیازی ندارد.

این بازی مخصوص ایرانی ها با سرعت اینترنت معمول ایران، سلیقه و زمان ایرانی طراحی شده تا بیشترین لذت را فراهم کند.
بازی گرز، ثبت شده در "بنیاد بازی های رایانه ای" و همین طور مورد تایید ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی است.

 


منبع : http://corei7.rozblog.com]]>

|

نوشته شده در 9 اسفند 1391برچسب:,

توسط ali| لينك ثابت |


دانلود بازی Offroad Racers

سیستم مورد نیاز:

  • ویندوز 95/98/ME/XP/Vista/7
  • پردازنده 800MHz
  • رم 1024MB
  • نرم افزار DirectX 9.0 یا بالاتر
  • کارت صدا

 


منبع : http://corei7.rozblog.com]]>

|

نوشته شده در 9 اسفند 1391برچسب:,

توسط ali| لينك ثابت |


دانلود بازی Funny Hell

سیستم مورد نیاز:

  • ویندوز 95/98/ME/XP/Vista/7
  • پردازنده 800MHz
  • رم 1024MB
  • نرم افزار DirectX 9.0 یا بالاتر
  • کارت صدا

 


منبع : http://corei7.rozblog.com]]>

|

نوشته شده در 9 اسفند 1391برچسب:,

توسط ali| لينك ثابت |


دانلود بازی Garden Defence

سیستم مورد نیاز:

  • ویندوز 95/98/ME/XP/Vista/7
  • پردازنده 800MHz
  • رم 1024MB
  • نرم افزار DirectX 9.0 یا بالاتر
  • کارت صدا

 


منبع : http://corei7.rozblog.com]]>

|

نوشته شده در 9 اسفند 1391برچسب:,

توسط ali| لينك ثابت |


دانلود بازی Onslaught

سیستم مورد نیاز:

  • ویندوز 95/98/ME/XP/Vista/7
  • پردازنده 800MHz
  • رم 1024MB
  • نرم افزار DirectX 9.0 یا بالاتر
  • کارت صدا

 


منبع : http://corei7.rozblog.com]]>

|

نوشته شده در 9 اسفند 1391برچسب:,

توسط ali| لينك ثابت |


دانلود بازی Sudden Strike Normandy

سیستم مورد نیاز:

  • ویندوز 95/98/ME/XP/Vista/7
  • پردازنده 800MHz
  • رم 1024MB
  • نرم افزار DirectX 9.0 یا بالاتر
  • کارت صدا

 


منبع : http://corei7.rozblog.com]]>

|

نوشته شده در 9 اسفند 1391برچسب:,

توسط ali| لينك ثابت |


دانلود بازی Last Samurai Exam

سیستم مورد نیاز:

  • ویندوز 95/98/ME/XP/Vista/7
  • پردازنده 800MHz
  • رم 1024MB
  • نرم افزار DirectX 9.0 یا بالاتر
  • کارت صدا

 


منبع : http://corei7.rozblog.com]]>

|

نوشته شده در 9 اسفند 1391برچسب:,

توسط ali| لينك ثابت |


دانلود بازی Hidden Secrets: Nostradamus

سیستم مورد نیاز:

  • ویندوز 95/98/ME/XP/Vista/7
  • پردازنده 800MHz
  • رم 1024MB
  • نرم افزار DirectX 9.0 یا بالاتر
  • کارت صدا

 


منبع : http://corei7.rozblog.com]]>

|

نوشته شده در 9 اسفند 1391برچسب:,

توسط ali| لينك ثابت |


دانلود بازی Magnetic Adventure

سیستم مورد نیاز:

  • ویندوز 95/98/ME/XP/Vista/7
  • پردازنده 800MHz
  • رم 1024MB
  • نرم افزار DirectX 9.0 یا بالاتر
  • کارت صدا

 


منبع : http://corei7.rozblog.com]]>

|

نوشته شده در 9 اسفند 1391برچسب:,

توسط ali| لينك ثابت |


دانلود بازی Jane Croft

سیستم مورد نیاز:

  • ویندوز 95/98/ME/XP/Vista/7
  • پردازنده 800MHz
  • رم 1024MB
  • نرم افزار DirectX 9.0 یا بالاتر
  • کارت صدا

 


منبع : http://corei7.rozblog.com]]>

|

نوشته شده در 9 اسفند 1391برچسب:,

توسط ali| لينك ثابت |


دانلود بازی Sunset Studio - Behind the Scenes!

سیستم مورد نیاز:

  • ویندوز 95/98/ME/XP/Vista/7
  • پردازنده 800MHz
  • رم 1024MB
  • نرم افزار DirectX 9.0 یا بالاتر
  • کارت صدا

 


منبع : http://corei7.rozblog.com]]>

|

نوشته شده در 9 اسفند 1391برچسب:,

توسط ali| لينك ثابت |


دانلود بازی Star Racing

سیستم مورد نیاز:

  • ویندوز 95/98/ME/XP/Vista/7
  • پردازنده 800MHz
  • رم 1024MB
  • نرم افزار DirectX 9.0 یا بالاتر
  • کارت صدا
  • حجم بازی : 17MB

 


منبع : http://corei7.rozblog.com]]>

|

نوشته شده در 9 اسفند 1391برچسب:,

توسط ali| لينك ثابت |


دانلود بازی Mortimer Beckett And The Time Paradox

سیستم مورد نیاز:

  • ویندوز 95/98/ME/XP/Vista/7
  • پردازنده 800MHz
  • رم 128MB
  • نرم افزار DirectX 8.0 یا بالاتر
  • کارت صدا

منبع : http://corei7.rozblog.com]]>

|

نوشته شده در 9 اسفند 1391برچسب:,

توسط ali| لينك ثابت |


دانلود بازی RIP3
RIP3

زمین توسط مهاجمانی ناشناس فتح شده است.ما به قهرمانانی نیاز داریم تا لشکری تشکیل دهیم و جهان را آزاد کنیم.زمین را نجات دهید!

سیستم مورد نیاز:

  • ویندوز 95/98/ME/XP/Vista/7
  • پردازنده 800MHz
  • رم 1024MB
  • نرم افزار DirectX 9.0 یا بالاتر
  • کارت صدا

 


منبع : http://corei7.rozblog.com]]>

|

نوشته شده در 9 اسفند 1391برچسب:,

توسط ali| لينك ثابت |


دانلود بازی Funny Miners - Farm Game

در سرزمین فوق العاده ای از Gnomeها کاوش کنید!برای دریافت سنگهای گرانبها و طلا کارگران خود را مدیریت کنید.

سیستم مورد نیاز:

  • ویندوز 95/98/ME/XP/Vista/7
  • پردازنده 800MHz
  • رم 1024MB
  • نرم افزار DirectX 9.0 یا بالاتر
  • کارت صدا

 


منبع : http://corei7.rozblog.com]]>

|

نوشته شده در 9 اسفند 1391برچسب:,

توسط ali| لينك ثابت |


دانلود بازی Mermaid Adventures: The Magic Pearl

سیستم مورد نیاز:

  • ویندوز XP/Vista/7
  • پردازنده 1.6Ghz
  • رم 512MB
  • DirectX 8.1

امکانات بازی:

  • دارای 80 مرحله
  • 8 مکان
  • گرافیک عالی
  • جهان دریایی زیبا

منبع : http://corei7.rozblog.com]]>

|

نوشته شده در 9 اسفند 1391برچسب:,

توسط ali| لينك ثابت |


دانلود بازی Bad Piggies


Bad Piggies 1.0.0 نسخه جدید سری بازی محبوب Angry Birds که این بار بر خلاف دفعات قبلی، باید به وسیله‌ی خوک ها به جنگ سایر دشمنان بروید.
بالاخره شرکت Rovio بازی فوق العاده و جدید خودش را منتشر کرد !!!  بازی Bad Piggies تقریبا ظاهری مثل Angry Birds دارد با این تفاوت که مراحل و نوع بازی کاملا متفاوت و تغییر کرده ، در واقع در این بازی شما دارای وسیله هایی برای حرکت دادن خوک ها هستید و باید با فکر درست طوری بچینید که خوک ها بتوانند حرکت کنند تا موانع را منفجر و  تمامی امتیاز ها را کسب کنید !  میشه گفت این نسخه از Rovio شاید از پرندگان عصبانی نیز جذاب تر باشد !


منبع : http://corei7.rozblog.com]]>

|

نوشته شده در 9 اسفند 1391برچسب:,

توسط ali| لينك ثابت |


دانلود ورژن جدید بازی Angry Birds Space v1.3

بالاخره پس از مدتها انتظار نسخه جدید بازی پرطرفدار انگری بردز منتشر شد. نام این نسخه جدید بازی انگری بردز فضایی نام دارد. این نسخه به گفته شرکت رویو Rovio انقلابی ترین و مهمترین نسخه از بازی پرندگان خشمگین می باشد. شما هم اکنون می توانید نسخه جدید بازی انگری بردز اسپیس برای کامپیوتر PC رو از سایت Corei7 دریافت نمایید.

ویژگی های کلیدی بازی Angry Birds Space:

-     شامل ۶۰ مرحله فضایی
-     ۳۰ مرحله اضافی به نام Danger Zone
-     اضافه شدن مرحله سیاره آتشین ناسا در نسخه ۱.۳.۰
-     اضافه شدن پرندگان جدید و تغییر قیافه پرندگان قبلی
-     مراحل با پس زمینه های بسیار زیبا
-     دارای مراحل مخفی اضافی
-     گرافیک بالا و جلوه های زیبای صوتی
-     به همراه سریال نامبر و پچ تست شده
-     قابلیت اجرا بر روی تمامی ویندوز ها از جمله ویندوز ۷
و …

 .


منبع : http://corei7.rozblog.com]]>

|

نوشته شده در 9 اسفند 1391برچسب:,

توسط ali| لينك ثابت |


دانلود بازی Bungee Simulator

سیستم مورد نیاز:

  • ویندوز XP/Vista/7
  • پردازنده 1.6Ghz
  • رم 512MB
  • DirectX 8.1

امکانات بازی:

  • دارای 3 سطح سختی
  • شخصیت های مختلف
  • سیستم رتبه بندی
  • دارای زاویه های دید مختلف

منبع : http://corei7.rozblog.com]]>

|

نوشته شده در 9 اسفند 1391برچسب:,

توسط ali| لينك ثابت |


دانلود بازی Farm Frenzy 2

سیستم مورد نیاز:

  • ویندوز XP/Vista/7
  • پردازنده 1.6Ghz
  • رم 512MB
  • DirectX 8.1

امکانات بازی:

  • پنج محصول برای خرید در شهرستان
  • چهار حیوان
  • چهار نوع خرس
  • 12 ساختمان
  • تولید 16 محصول
  • 19 جایزه
  • سگ و گربه
  •  

منبع : http://corei7.rozblog.com]]>

|

نوشته شده در 9 اسفند 1391برچسب:,

توسط ali| لينك ثابت |


دانلود بازی Paradise Beach

سیستم مورد نیاز:

  • ویندوز XP/Vista/7
  • پردازنده 1.6Ghz
  • رم 512MB
  • DirectX 8.1

امکانات بازی:

  • گرافیک خوب
  • دو مدل بازی
  • آزادی در انجام کار ها

منبع : http://corei7.rozblog.com]]>

|

نوشته شده در 9 اسفند 1391برچسب:,

توسط ali| لينك ثابت |


دانلود بازی بیلیارد Billiard Art

سیستم مورد نیاز:

  • ویندوز XP/Vista/7
  • پردازنده 1.6Ghz
  • رم 512MB
  • DirectX 8.1

امکانات بازی:

  • گرافیک بالا
  • انواع میز های بیلیارد
  • قوانین های مختلف در بازی

منبع : http://corei7.rozblog.com]]>

|

نوشته شده در 9 اسفند 1391برچسب:,

توسط ali| لينك ثابت |


دانلود بازی Wedding Salon

سیستم مورد نیاز:

  • ویندوز XP/Vista/7
  • پردازنده 1.6Ghz
  • رم 512MB
  • DirectX 8.1

امکانات بازی:

  • 70 مرحله
  • 10 سالن
  • 7 بازی کوچک
  • 40 وسیله قابل ارتقا

منبع : http://corei7.rozblog.com]]>

|

نوشته شده در 9 اسفند 1391برچسب:,

توسط ali| لينك ثابت |


دانلود بازی Angry Birds Star Wars

سرانجام پس از مدتها قول و وعده، امروز بازی جدید Angry Birds Star Wars عرضه شد.  داستان بازی زیبای Angry Birds Star Wars این است که پرندگان خشمگین داستان ما در فضا به دنبال تخم های خود هستند. آنها مجبور شدند با سربازان فضایی به جنگ خوکهای بد بروند. سبک این بازی همانند همیشه است اما شخصیت های جدید را مشاهده خواهید کرد که یکی از دیگری خشمگین تر و قدرتمند تر است. حتماً این بازی جدید و زیبا را که ساخت شرکت Rovio است دانلود کنید و از آن لذت ببرید.


منبع : http://corei7.rozblog.com]]>

|

نوشته شده در 9 اسفند 1391برچسب:,

توسط ali| لينك ثابت |


دانلود بازی Talking Tom Cat 2 برای کامپیوتر
Talking cat

در بازی جالب Talking Tom Cat شما میتوانید با تام که گربه سخنگو میباشد صحبت کنید و او گفته شما را حفظ کرده و با لحنی بسیار جالب بیان کند. همچنین شما میتوانید کارهای بسیار زیاد دیگری از قبیل بازی با تام یا شیر دادن به او را انجام دهید.


منبع : http://corei7.rozblog.com]]>

|

نوشته شده در 9 اسفند 1391برچسب:,

توسط ali| لينك ثابت |


دانلود بازی Chicken Invaders 4.00 Ultimate Omelette
chicken invander

یکی از معروف‌ترین بازی‌های کامپیوتری که در آن مرغ‌های مهاجم در سیارات و کهکشان‌ها به زمین حمله کرده و شما در نقش یک موشک وظیفه دارید تا از سیاره خود دفاع کنید. در این بازی جوجه‌ها و مرغ‌ها قصد دارند از انسان‌ها به دلیل ستمی که در طی سالیان نسبت به خوردن مرغ‌ها داشته‌اند انتقام گرفته و اگر شما در این نبرد شکست بخورید، این نسل انسان خواهد بود که در لیست غذای رستوران‌های فضایی قرار خواهد گرفت. امکان کسب 30 جایزه مختلف در حین انجام بازی. سفر به 12 سیاره مختلف٬ اضافه شدن 9 سلاح مختلف به موشک٬ امکان کسب 15 مدال مختلف و مبارزه با 120 نوع مرغ مهاجم از ویژگی‌های این بازی جذاب می‌باشد.


منبع : http://corei7.rozblog.com]]>

|

نوشته شده در 9 اسفند 1391برچسب:,

توسط ali| لينك ثابت |


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 16 صفحه بعد

موضوعات
  

لينك دوستان
 » جهرم اسمس » ردیاب ماشین » جلوپنجره اریو » اریو زوتی z300 » جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چی و آدرس alirezaganjali8.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





»فال حافظ

»جوک و اس ام اس

»قالب های نازترین

»زیباترین سایت ایرانی

»جدید ترین سایت عکس

»نازترین عکسهای ایرانی

 

آرشيو
 

فروردين 1392
اسفند 1391
بهمن 1391
دی 1391
آذر 1391

 

نويسنده
 
نویسندگان
 
طراح قالب
  
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');